Snabbt beslut

Jag tar inläsningsdag idag. Dels för att jag mår lite si så där, ont i halsen o känner mig varm o sen dels för att det står stenskulptering/slipning på schemat för mig idag. Det kostar 100 kr o frågan jag måste ställa mig är att vill jag spara lite pengar inför helgen (YEJ GÖTEBORG!) eller sitta o andas in slipdamm? Hm.. Vi hade bodypainting igår o det var verkligen ASKUL, me like alot o jag fick en massa nya ideér o tips som jag ska använda mig av på VFU nästa gång. Inga helkroppsgrejer.. men spännande små motiv i ansiktet kanske? SÅ nu har jag gjort det också, o det räcker så tror jag. Stannar hellre hemma o läser o kurerar mig så man inte blir dålig till helgen o allt. Det vore förfärligt!!!!! Skriver lite senare när jag behöver en kaffebrejk i mitt intensiva pluggande. Over and out från Sara student!

Kommentarer
Postat av: Celina

visst är det viktigt att man kan lita på sin partner?

2008-09-23 @ 07:19:57
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, jag hittade hit! Det var duktigt av dig att ta inläsningsdag, det var ju inget obligatoriskt utan mest för vår skull om vi ville prova. Det var visserligen jättekul att slipa sten, men du missade inget WOW ögonblick tror jag.



Vi syns imorn!

Kram!

2008-09-23 @ 15:52:20
Postat av: mammma

krya på dig. Kram

2008-09-23 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0