Snabb uppdatering om en lååååååååååång dag

Började imorse. Jag slänge en hög med play doh..orkar inte ha den överallt. Sen 2 min innan vi skulle åka fick flis tag i en vattenfast penna o målade. På vad? MAMMAS TVÄTTMASKIN! Grrr I skolan. Jag är ledsen att behöva dissa nästa en pijonär i det estetiska tänkandet. Men seriöst, man kan inte dissa elever som valt estetiskt lärande o säga att det vi tycker om estestik är fel bara för att han är av en annan mening. Buuu Tänkte ta kort på flis mästerverk på maskinen men inget batteri i kameran?? Vem i helvete har glömt att ladda den?? eh jo just det var nog jag det...Hoppsan. Måste ju ladda den så det blir kul kort i Göteborg. Jag har huvudvärk o känner mig på hugget. Har messat sambon att köpa med god mat sen. Är köttsugen o kletig potatisgratäng ska det vara till. MMmmm. Jävlar va seg jag är. Ligger i soffan o önskar bort min huvudvärk. Går si så där bra..har tagit 2 panodil alla fall. Hoppas på det bästa. Nä, nu ska jag pallra mig iväg igen o hämta smulis. Har hämttid 16.30 så det är alltid kul o mysigt att hämta tidigare (bortsett från de dagar som vi lämnat varandra lite lätt osams)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh ska bli så kul att ses gumman!!! Fatta vad jag saknat dig på alla tråkiga föreläsningar....ingen att snattra med så folk kan hyssja ;)

2008-09-25 @ 23:57:18
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0