Slutspurten o kvällsbak

Har varit duktig o läst en hel del idag. Eller läst o läst..Jag har skrivit o planerat uppgifter som ska i närliggande tid. HAr hunnit in till stan med lilla familjen för att fixa mina glasögon o en jacka till smulisen. Det blev en blå jacka. Jättefin, men jag är skeptisk till just den blå färgen lite för ljusblå tycker jag att den är..Får se om vi behåller den el byter till annan färg. Känner mig mör efter helgen. Har vilat upp mig men ändå inte..bara o lägga i nästa växel o tuta o köra. Ska sätta igång med lite kvällsbak..Det ska bli lite fikamys med klassen imorgon..Eller så kom jag på en alla tiders idé. Jag tar såklart vägen förbi Coop imorgon o fixar ngt. Ja, så får det bli. Ska lägga baktiden på en dusch o en stor kopp te. Jag har blivit mer o mer sugen på Te..mmm..o scones..ah. Det lär jag baka till helgen alla fall. Dags att hoppa in i duschen nu. Kl 20 är det mycket bra på tv så det är nästan panikångestdags.. over and gäääääsp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min gumma... Är ledig nu ett tag framöver. ska till stan imorgon å köpa paket till Plutten. LOVE YOU!!!!

2008-09-29 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0