så där ja

Underbara pappi ställer till o ordnar för mig i vått o torrt. Tack pappa vet inte vad jag skulle göra utan dig o Christine. Jag känner mig så hemsk när jag inte kan hämta mitt eget barn på förskolan, men när man inte känner sig säker nog att ge sig ut o köra bil..ÄR det verkligen värt att äventyra både Flis o mitt liv? NEJ o åter nej. Ringde till avdelningen o berättade vem som skulle komma istället o sa att de skulle framföra det till Flis. Det är andra gången på 1 år som någon annan än jag o H som hämtar hem henne. Förra gången var det underbara gudmor som hämtade hem prinsessan. Har sovit lite under em, tog inte ngn panodil (har ju inte feber eller ont ngnstans) men ser fortfarande ut som ett lik o känner mig kringkring. Vet inte vad det är, men så sant som det är sagt finns det ingen matlust, pratlust, läslust eller göra ngt alls lust. Snart kommer smulis hem o då är det full rulle ett par timmar. Ska försöka muta med lite Djungelboken o ligga i soffa o mysa med mammi. Brukar funka ;) Underbara Ballerina...vissa dagar (läs ALLA dagar) så saknar jag dig otroligt mycket. Idag är en extra sån dag. Du är ju min parhäst gumman, du anar inte hur tomt det är utan dig. Ville bara säga tack för att du är så gullig o för att jag också vet att hade du varit här så hade du hämtat smulisen utan bekymmer. Bara en sån sak gör att man gråter en tår över att du faktiskt inte är här..Kommer snart o hälsar på dig i Gbg, men det känns som en heeel evighet kvar. KRRRRAAAAAMMMM

Kommentarer
Postat av: mamma

orkar du med sms när mitt telenät funkar igen?

har ingen kontakt med yttervärlden här i örebro idag!!!

2008-09-11 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0