Rena rama rånet!

Jag är förtvivlad. Känns som ett personligt påhopp o bara så dumt. Vad? Jag har köpt ett par GUMMISTÖVLAR till min inför kommande VFU. Det är höst, blött i luft o mark och en massa utetid. Ok, det finns gummistövlar o så finns det gummistövlar. Jag ville ha ett par coola, snygga o givetsvis funktionella gummistövlar. Vad slutade det med? Jo, ett par militärgröna höga gummistövlar från TRETORN? för 300 kr !!! Det är ju för fasen inte klokt. Vilket rån! Stövlar liksom..Vad fasen blir det? Hittade visserligen ett par snygga (läs ASSNYGGA) stövlar på Bergqvist skor, men av ren principsak så pröjsar inte jag 500 kr för ett par stövlar jag ska gegga ner o slafsa runt i. Nope, nooo way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0