produktiv dag o ledsamma makaroner

Jag har pluggat o känner att jag hänger med i skolan. Jag har hunnit köpa en ny blomma o kruka till Flis rum. Hann även in till stan o köpte 3 fynd tröjor till smulis. ME like rea. Hämtade smulis kl 15 o sen har vi varit ute o kikat på sniglar..(mm yej..)o annat småkryp som finns inpå husknuten. Inser att mina sommarblommor inte riktigt gillar hösten. Måste rensa lite i rabatten, kul men när ska det hinnas med? Blää för tidsbrist. Flis står här brevid o degar. Man degar med play doh ni vet.. ME HATAR PLAYDOH. Det luktar illa, är överrallt o sitter ta mig fan som berg. Så varför kanske ni undrar har jag då köpt detta till mitt barn? Jo, för att lära henne HUR man degar. Dvs hålla på med händerna o INTE stoppar i munnen. Slänger snart degen åt fanders..dumma mig som kom på ett sån dålig idé. Nu ska Ûbermammi ställa sig vid spisen o tillaga en hälsosam o nyttig middag för 3 plus att det ska räcka till 2 matlådor. På dagens meny står det ? (gör makaroner säger sambon..) Yej! kul o insprierande färger. Välsmakande? mja... nyttigt? no way om man käkar enl GI. Det gör visserligen inte vi så fuck that. Ska gå o kika i frysen om det finns ngt att hitta på. ÄR sugen på soppa, men det är jag säkerligen ensam om. Måste gnugga hjärncellerna nu o komma på ngt. Här kan jag ju inte sitta hela kvällen..Eller?

Kommentarer
Postat av: Lo

vad har du gjort idag då?

2008-09-23 @ 16:53:07
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0