Om en alldeles pyttestund

Kommer Karlsson o Molle o hämtar upp en sliten småbarnsmamma som egentligen bara vill dra täcket över huvudet o gömma mig hela dagen o inte komma fram på många många timmar. Men ska ta lite mer panodil o försöka sova lite i bilen. Längtar efter Fia, Evelina o Göteborg. Hoppas på en helt fantastisk helg..vi får se. Jag planerar att hitta en dator på plats i Götet. Vet att både Fia o Evelina besitter varsin så lite uppdatering under helgen lovas INTE men jag ska försöka alla fall. Hinner jag så hinner jag. Annars kommer en lång uppdatering på söndagkväll. Säger bara tack o lov att det är inläs dag på måndag. Nej nu måste jag betala en räkning till..over and out my friends..

Kommentarer
Postat av: Natalie B

svar: min syster äter sömnmedicin och det fungerar väldigt bra..så jag ska försöka få det jag med..det går inte att hänga med i skolan och att plugga ordentligt när man är så trött som jag är annars..jag sover aldrig ordentligt..så i vissa fall kan faktiskt sömnmedicin hjälpa. kram!

2008-09-26 @ 12:23:26
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0