Nakenflis

En liten nakenflis satt vid matbordet o åt mellis idag när jag hämtade henne. Var är din tröja? Hos dockorna mamma..dom fryser! Jaha!! Ok, det var ju en logisk förklaring. Lilla smulis. En liten nakenflis skrutta fram o tillbaks här i huset under kvällen o helt plötsligt ringer det på dörren. Kompis till H kommer in o flis dyker upp i soffan hos mig o säger..men mamma..jag är ju nakenfiiis?! EH..ja smulis det är du, vill du ha kläder på dig? Nej..mamma också nakenfis istället? SKULLE INTE TRO DET SMULIS..men tack ändå goding *Puss*

Kommentarer
Postat av: gumma

Jag slår en pling ikväll om du är hemma? ska till Kil för att fira Helena sen i eftermidda! Älskar dig. Pussa Flisan från mig.. Puss & Kram

2008-10-01 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0