morgon igen

Japp. Kändes precis som om att jag gick o la mig för en liten stund sen. Jag är så trött idag. Förmodligen för att det vart lite mycket igår. Vfu hela dagen, hem 30 min o slänga i sig lite mat. Sen tillbaka till förskolan för föräldramöte 2½ timme. Jättetrevligt, men hela kvällen hinner ju gå innan man kommer hem igen. Morfar var ju barnvakt som sagt o jag vet inte vem som var tröttast när morfar skulle åka hem. Han eller Flis. Eller möjligtsvis H el jag? Känns inte som om sömnen har räckt till inatt. Får bli en tidig kväll idag med. Ser fram mot kvällens program "Maria Werm!" Ny serie på 4:an ala Wallander o Beck stuk. Älskar de filmerna så de här lär passa mig gott. Idag blir det lite spännande. H ska hämta Flis kl 14.45 idag för de ska till tandläkaren med Flis. Spännande, får se hur det blir med det. Då menar jag inte om hon öppnar munnen el inte, nej det som jag syftar på är om min sambo kommer ihåg att han ska dit med henne. Han kommer aldrig ihåg sånt, så egentligen förväntar jag mig att han SKA glömma. Jaha, 7.45..vi ska vara på förskolan kl 8.50. Om en hel timme alltså. Hmmm. Vad ska jag göra nu. Ah..jag vet. Jag lägger mig i soffan o myser med prinsessan. Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: mamma

tandrapport, kom dom dit eller inte?

2008-09-16 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0