mmm gottit

Köpte med ngt bara för mig själv idag. Oatly? glass o kolasås...mmmm gottis. Bara för mig..mmm. Godis..jag är ledsen, det smakar verkligen inte bra längre. Vet inte vad det är. Men eftersmaken o beläggningen på tänderna gör mig äcklad. Choklad är gott, men bara den riktigt mörka sorten. Det är tydligen inte så svårt o släppa taget om det som jag trodde. Jaha.. vad ska bli min unning hädan efter? Laktosfri vaniljglass? Lite lagom tror jag för hur mycket glass orkar en människa trycka i sig egentligen?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tänkte på de där gumman...när ja va ca. 20 kunde ja fortfarande klämma i mig en hel stor påse plockgodis. NU kan jag inte äta ens tre bitar utan vilja kräkas. När jag tänkte efter insåg jag att de hela började när jag slutade äta godis/dricka på veckorna och köpte gymkort. Det va ett tag sen och godissuget har aldrig kommit tillbaka. Eller ja...godissuget finns, men det e fortfarande inte gott. Så se fram emot ett liv uan kärlek till godis :-) Helt ok för mig efsm jag är en snacksmänniska...

2008-09-06 @ 20:21:36
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0