Men va faaaaan är det nu då?

Jag har ett förslag. Sämre mage väldigt begagnad ges bort helt gratis om jag får en fungerande mage i utbyte. Krånglar för det mesta och med allt från magknip, fällknivs-syndrom och uppsvälldhet. Jag är så trött på det här. Imorse slog magen undan benen för mig så att säga. Vet inte hur tarmvred känns med det måste varit liknande det jag hade. Trodde lätt att jag hade åkt på ngt magvirus aktigt. Men jag vet inte. Jag gjorde ett beslut att vara hemma idag IFALL det är ngt sånt, vill ju inte smitta om det är så. Nu är jag less på min tråkiga mage. Det suger på alla sätt o vis. Bläää. Lite bitchblogging nu men min mage borde få sin egen kategori. Som en egen klagohörna. Jag borde göra ngt åt det. Mmm, just det jag. Finns det ngt jag hatar mer än min mage så är det..tandläkaren! men också att behöva gå till Vårdcentralen. Stor förnedringsfaktor o du tas bara på allvar om du 1. har en diagnos av ngt slag sen tidigare. 2. Är gravid med komplikationer. 3. Själv väldigt sjukvårdskunnig. 4. döende. Jag klassar inte mig själv riktigt i ngt fack just nu, Jag har ju "bara" ont i magen.. Kan nästa gissa vad jag får för 150 kr som läkarbesöket kostar. 1. ät omeprazol (för sura uppstötningar som jag inte har) 2. Stressa mindre (gäller det mig tror ni?)o ät bättre (äta VAD?? jag får ju ont i magen av allt numera typ)o min favorit..MOTIONERA! yej.. Nej, nu är jag på så dåligt humör så jag ska bädda ner mig o min pissiga mage i sängen o tycka synd om mig själv en stund. Bläää

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch...låter inte alltför kul...Hoppas du kryar på dig!

2008-09-30 @ 09:09:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0