Lördagsfrukost

Tänk om man någongång fick ett uppdukat frukostbord att bara sätta sig vid när man vaknar? Tänk om ngn kunde säga att JAG åker o fixar färskt bröd idag. Det har f.ö ALDRIG hänt. Jag åkte alla fall till Ica o köpte färska frallor 5 för 10 kr. Helt ok. Smaskens.. Köpte filmjölk också. Laktosfri givetsvis som ser ut som filbunke i konsestensen. Tur att den smakar bättre än så. Träffade en pappa på Flis dagisavdelning som precis som mig inte riktigt hade räknat med att ngn skulle se oss. Så ser du det här P, det var inte min mening att zick.zacka mellan hyllorna, jag bara undvek dig jämt lite för hur det än är så vill man ju helst inte visa síg i rosa uttvättade mjukisbyxor, sliten huvtröja och slafsigt uppsatt hår :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej



Vill ha filmstips på bra läskiga filmer



http://vastertorp.blogg.se/2008/september/filmtips.html



Ha en trevlig lördag!!!

2008-09-13 @ 10:00:42
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0