Lättare

Vi hade kursråd idag. Det var både lite spännt o lite avlastande. Skönt o ha kursledare som man faktiskt kan o vågar vara öppen o ärlig med. Mycket lättare gick dagen mot sitt slut o helgen intågandes. Har givetsvis målat idag med o idag blev det faktiskt bra! Fast inte det jag skulle göra, utan restfärgerna så att säga. Drog ihop o kletade ihop alla rest-acrylfärger som fanns på min tallrik o smetade ut på ett vitt papper. Vek det dubbelt o vips så har man 2 bilder av en så att säga. Är SÅÅÅ nöjd med mina slump teckningar så jag tog hem 2 st idag. Det blir o köpa ram o upp för allmän visning. Givetsvis kommer jag lägga ut bilderna här med när de är placerade i sina nya ramar. Detta innebär i sin tur att man kan komma o få vänta lite på att bilderna ska komma till bloggen. Men..SÅ FINA (tycker jag o då är de det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0