Lätt som en liten fri fågel

Nej då, ngt Sara psykbryt blev det inte. Men vi kan ändå säga att jag är lättad. Nu har jag på ett sätt som funkar för mig berättat vad jag behöver säga o vill ha förklaring på. Skönt o få lätta lite, nu är det bara o vänta på en reaktion. Flis o jag har mysmorgon. Jag börjar inte förrän kl 13 idag så hon behöver absolut inte stressa till dagis för frukostens skull. Tänkte lämna henne på dagis 9.30 idag så hon får gå direkt ut till de andra barnen. Skönt. Väl hemma sen så tänkte jag stöka undan lite tvätt som legat på tork ett tag o göra rent badrummen. Skönt o ha en sån sak gjort så här tidigt i veckan. Måste upp till akademibokhandeln också innan skolan börjar o köpa en bok. YTTLIGARE en..shit, börjar blir dyrt nu... Men men, vad göra? Verkar bli en fin dag idag. Kanske hinner o ta en kopp kaffe på altanen i solen om den väljer att titta fram :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ville bara önska dig en bra måndag!

Må gott!

2008-09-22 @ 07:15:41
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0