Kurera dags

Hur less blir man inte när man känner en begynnande förkylning smya sig på som ett lika ovälkommen gäst lik tant röd...Blää. Har druckit te nu. Har ätit apelsin för vitaminchocken o försökt att undvika total närkontakt med pussar från Flis (då hon är rejält snorig), men hur lätt är det o hålla sig borta från min smulis kärleksförklaringar o närhetsbehov? Nej..det är ju inget man orkar priotera bort. Men en sak är säker..jag struntar i vilket skick jag åker till Göteborg till helgen. Ipren o en toapappersrulle så är jag fit for fight. Men jag målar inte f-a-n på väggen riktigt än. Kan ju faktiskt vara i toppform också, det är det tillståndet som gäller för helgen. 100% ASKUL

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman....om du så har 39graders feber och ingen röst så ska du åka! Umgås och ha kul med dina tjejer!!! Och träffa mig såklart ;)

2008-09-23 @ 19:33:59
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0