Jäääääla skiiiiiit

Har verkligen ingen bra magdag idag.. Seriöst alltså, är jag allergisk mot ngt mer eller?? Man kan ju helt ärligt börja fundera om det inte faktiskt är så?! Ofta ont i denna mage..Magkänslan (mohahahaha) säger att det är läge o kolla upp den. Mmmm kanske borde boka en läkartid för att vara på den säkra sidan? Får nog bli så faktiskt. Men såå skönt med inläsningsdag. Jag har tvättat en maskin o nr 2 ligger i nu. Byte i sängarna (3 st) o diskmaskinen är proppad o kör på för fullt. Jag har läst del 2 i "lekens möjligheter". Jag är förvånad för det verkar vara en himla bra studentlitteratur. Studentlitteraturen brukar inte vara så upplyftande, men det här känns..mmm bra faktiskt! Sen kan det ha ngt o göra med att jag ÄLSKAR att gå i skolan nu. Det är ju bara sjukt SJUKT kul o äntligen har jag landat o vet vad JAG vill. I´m so happy..very happy..i´m the happiest girl in the world!!! Lallalala Fast..det är ju klart. Även solen har sina mörka fläckar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0