Helt ovetande

För 15 timmar sen (då jag skrev mitt senaste inlägg) så hade jag ingen aning vad som skulle vänta mig de närmsta timmarna o en lång natt. Migrän. Jo man tackar, vet inte hur mycket panodil jag proppat i mig, men alla fall mer än rekomenderat för ett dygn. Har sovit si så där, vaknade tidigt på morgonkvisten o fick ta panodil igen.. USch, ingen bra början på helgen. Är helt slut i huvud o kropp efter 2 maffiga dagar i skolan. Jag är fortfarande sne på mannen vi hade igår eftersom jag inte tycker att det är rätt av ngn att säga "tyck vad ni vill, men tycker ni inte som mig så har ni fel!" *grr* Så vad har hänt i huset än så länge denna dag? Flis vaknade o ropade efter mig (som alltid)varav jag puttade på H o sa att jag behövde en stund till i sängen. Vad gör han? går upp o ut för att hämta tidningen o sen för att äta lite frukost. Hämtar han henne? Nej, inte förrän hon börjar bli ledsen o less på att vara vaken o ensam i sitt rum. Summa sumarum..Jag fick inte ligga o slappna av o vila utan hörde henne hela tiden. RESPEKTLÖST H. Ditt föredetta smeknamn är på väg tillbaks med stormsteg ska du veta. Skriver det inte här...inte än, men det är inte långt ifrån nu E... Eftersom jag fick lägga mig igår när jag hämtat flis på dagis så har jag inte packat ngt än till lilla resan. Flis ska till dagis kl 9 idag.Får lösa det på fm innan Karlsson hämtar upp mig. Kameran får stanna hemma tyvärr, hittar inte laddaren (läs en lång ramsa med svordomar..)Passar på att tvätta lite grann. Hoppas hinna 2 maskiner innan jag åker, annars är det överfullt med tvätt när jag kommer hem. Är seg o mör idag. Lätt illamående o inte alls på humör egentligen. För en gång skull så smakade det inte bra med Frukosten..då mår jag inte bra. Jag älskar ju frukosten...Hoppas det ger med sig snart, annars får man väl ta ett par postafen också innan det är dags för minst 3 timmar i bil. Längtar bort o det ska bli så otroligt kul o träffa fia o ballerina. Kompis..jag hade så sjukt trist igår på föreläsningen..saknar dig varje dag! Ngt mer som hänt så här på morgonkvisten? nja..eller ska man räkna med att hon medvetet hällde ut ett glas mjölk på vardagsrumsmattan? Smeeeetade ut en blöt smörgås på vardagsrummsbordet? gick till frysen o hämtade en piggelin för 30 min sen o blev VANSINNIG när jag sa att glass äter vi inte till frukost. Mer? nej, nu är det bra tror jag. Men det är ju ändå en timme kvar tills vi ska åka till dagis. Japp..det lär hända ngt mer. Var så säkra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0