familjen förkyld

Lilla familjen här på ö:a är i förkylningstider. Flis hostar o snorar, Henrik vaknade med en tät näsa imorse o jag håller givetsvis på att dö. Min hals verkar säga hey o good bye med mindre röst för var morgon. Vad ska detta bli månne? Träningsvärk? Mja..trodde det skull vara värre faktiskt. Det blev ngn skit med mitt knä igår. Värsta tänkbara värken o jag var helt övertygad om att jag skulle vakna med ett knä stort som en fotboll idag. Det verkar dock inte som fotbollen infunnit sig men visst, svullet är det ju. Inte jätteilla alltså, men ändå så man känner att det är lite vajsing med det hela. REsten av kroppen har nog förlåtit mig för all ringdans o spring igår. JIsses amalia hur trött jag var igår. Huga- heldag i skolan igen.. My god. Ledig imorgon o på måndag dock så jag kan väl stå ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0