EstetSara does Grodan Boll

Haft bild i dagarna 2 nu. Idag har vi haft en Österrikisk lärare som heter Ingeborg hos oss. Himla kul o givande.. Jag vill o kan lära mig rita är mitt nya mantra :) Har målat ett/flera fjälvporträtt med olika tekniker idag. Vi säger så här..på det finaste ser jag ut som grodan boll med glasögon. Men det är kul o jag vill o kan lära mig rita... RItade av våra händer. 5 obejkt som symboliserade oss skulle vara med. JAg fick en insikt om mig själv. Många småsaker i en salig blandning gör mig till den jag är. Blommor, noter, hjärtan o sol..fåglar o krimskrams..blev lite häftigt faktiskt. Nu ska jag vara ambitiös student o skriva i min processdagbok när det ändå ligger färskt. Ska ta kort på grodan boll på fredag o lägga upp här så får ni se vad jag menar. Over and out

Kommentarer
Postat av: Gumma

Yeah Gumma.... =) va flitig du e... Love you

2008-09-02 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0