Dramaqueen

Nej..någon dramaqueen är jag faktiskt inte, men det är ju bara sjukt kul med dramalektioner. Man vet inte riktigt vart man har vår lärare. Hon är..speciell. Men samtidigt sjukt bra o duktigt på det hon lär ut. Jag gillar henne o jag tror att bemöter man henne väl så bemöter hon dig bra också. I draman får du plocka fram en helt ny sida hos dig själv, el va fan det behöver inte ens vara du i karaktären. Det är ju fantastiskt. Jag får säga vad jag vill o vara vem jag vill i draman. ME LIKE! Imorgon inläsningsdag. Uppdaterar lite närmare då. Nu ska jag skriva i min processdagbok om dagens aha-upplevelser o intryck medans det är frsächt i huvudet. Å sen bär det av o hämta min lilla smulis, idag är en sån där mysdag. Jag tänker inte öppna en bok på hela kvällen utan bara va med smulis. Dagens Flis-kommentar: (i bilen på väg till dagis.) "Mamma. Felicia inte till skola idag." jasså, säger jag o tror att hon syftar på dagis. " Du ska till skola mamma, jag går på dagis..Tycker om dagis jag..!" Eh..ok. Så fint.Mitt barn tycker att förskolan är en bra plats, vilken tur för annars kunde det bli lite jobbigt tror jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag säger som förut: gissa om ni gör ett bra jobb

med myspysan!!!!!!!!

2008-09-03 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0