Dagen lider mot sitt slut

Å skönt är det. Jag är så trött efter dagens bravader så jag skulle kunna lägga mig i sängen o somna ögona bums. Haft VFU idag. Min underbara VFU avdelning o mina underbara barn o framför allt..Gisela, min fantastiska handledare. Hon är bara bäst, jag är ledsen alla ni där ute som har bra o kunniga handledare..jag fick den bästa ALLA KATEGORIER. Dagen har rullat på i en ruskig takt. Började 9.15 idag o helt plötsligt var det lunch o sen dags att gå hem vid 17 tiden. Jättebästa morfar har varit barnvakt ikväll eftersom H o jag har varit på ett föräldramöte på dagis. Härligt o träffa alla goa föräldrar o personal. Flis hade slitit ut morfar-rejält så hon stöp i säng utan några protester. Förmodligen gör morfar detsamma när han kommer hem till C. TAck pappa..du är så snäll som ställer upp i tid o otid. Älskar dig Nää, ôrkar inge mer.. skriver säkert mer imorgon. Tror jag. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0