Bitchblogg dags

Varning utfärdas. Sara ska bitchblogga. Jag är inte arg, eller jo lite kanske. Mest suuuuur för att vissa bara tar sig friheter o gör dom de vill o skiter i vad de andra tycker. *GRRRRR* En annan vågar knappt köpa en liten skitsak o ställa upp utan det blir ramaskri.. Skrev i min blogg för ett par månader sen att jag inte skulle ta skit från någon mer..eh..så vart det ju inte riktigt med det. Jag är fortfarande den största fegaste skiten som inte vågar säga nej eller ifrån med rädsla för att inte längre vara omtyckt. VEM BRYR SIG O VARFÖR MÅSTE ALLA TYCKA OM MIG??? svaret på den frågan..JAG BRYR MIG O JAG VILL ATT ALLA SKA GILLA MIG..bara för att ni vet.. Så snälla omvärlden sluta att vara så elak mot mig o har du -omvärld- inget gott att säga till/om mig...säg då för fan inget alls... Som sagt..bitchblogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man måste Spy ur sig vissa saker!! Men kom i håg att ALLA KAN INTE ÄLSKA ALLA !!!!! Men vi GILLAR DIG!! Det kan vara skönt att Vara en rikig BITCH ibland!! Kroppen o knoppen mår gott av det!! / Kram på dig !! / GT ps Saknar dig har inte sett dig på flera dagar!! Ds

2008-09-16 @ 22:06:40
Postat av: Evelina

Hihi....kan du inte va bitchig och säga till honom att han kan sova i nya sängen så kan du och sötnosen ha stora sängen för er själva ;-)



SAKNAR dig gumman! Livet e ju så tomt utan lite Sara varje dag :-) Kram!!

2008-09-17 @ 00:14:52
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0