1,2,3,4,5,6,7,8,9...

Ta ett djupt andetag o lös situationen när du lugnat ner dig.. Tack så otroligt mycket JESPER JUUL. Om det inte räcker o räkna till 10 då??? VA, VAD SKA JAG GÖRA DÅ??? Jag är bara ledsen. NEJ fungerar inte, du får inte.. fungerar inte, snälla gör inte så, fungerar inte. Nu är yttligare en av mina fina ljusstakar i glas förstörda tack vare en liten 2-årings klåfingerhet o pillmani. Suck...29 års tålamod är som bortblåst...orkar inte, bryr mig faktiskt inte längre. Fast det är klart man på ngt sätt tar tag i det o vardagen går vidare..*GRRRRR* Funderar på o ta bort allt så man får ett rent o klåfingerfritt hem.. Men gudarna ska veta att jag är så jävla less, det är ju alltid JAG som får ta reda på skiten ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0