Vänner

Egentligen kan jag helt ärligt säga att jag är mot allt vad facebook står för. Det är ytligt o inte alls min grej. Men visst, ett kul sätt o kolla hur folk har det. Man kan lägga till vänner på facebook. Det känns lite konstigt att ngn man knappt pratat med ska lägga till dig som vän, men hör inte av sig ändå. Vaddå? Är vi inte vänner el? Det leder mig till nästa fråga. Vad är vänskap? Finns det olika sortes vänskap? Riktig vänskap= få men riktigt nära vänner. Kompisar är en helt annan femma. Jag kan säga att jag har många kompisar. En del ytligt bekanta o andra facebook"vänner". Har inte bestämt mig för om jag gillar FB el inte. Vi får se. Men en skopa kärlek till min VÄNNER alla fall :)

Kommentarer
Postat av: José

Massa kärlek till min VÄN! :)

2008-10-18 @ 21:38:39
Postat av: Sara

Jag tycke rinte heller om FB, men ett lätt sätt att hålla kontakt med vänner i andra länder.

2008-10-19 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0