Saker som får mig att tappa tålamodet.

Prova jeans. I HATE!! Hittade dock ett par el bästa Ballerina rättare sagt hittade ett par till mig. Tack gumman. Fler saker som kan få mig att tappa tålamodet. Seeeeg uppkoppling på datorn. Hallå eller?? Vakna nu för fasen..orkar inte bråka med dig idag. Mer? Att behöva läsa en facklitteratur på engelska som jag inte fattar ett jota av. Engelska i all ära, men jag får inte ihop det.. Skit också. Har litteraturseminarium på denna skapelse på måndag.. Åh..Jag blir så arg på mig själv att jag inte får ihop det. Hur svårt ska det vara egentligen???? Lök på hamburgare(som jag beställt utan lök) Bilar utan blinkers Okänsliga personer Belysningen i provrumshytterna. Aldrig bra ljus..hell no. För lite sömn Klumpiga frågor (åh, ska du ha barn?? grattis.. NEJ, jag är bara inne i min fet-period, men tack för att du la märke till det.) Total tystnad. Men då blir jag bara nojjig att jag måste säga nåt skoj så då blir jag bara lite fånig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

har köpt två par idag ( jeans ) dom passar inte. våga vägra provhytt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-18 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0