Mumsfillibabba

Har varit hos farmor o farfar ikväll o ätit kalasgod mat. Vad sägs om oxfilé med hemmagjord pepparsås (laktosfri för min skull..) med dupersuper god sallad o minibaugetter till? Ah..o en kladdkaka med (laktosfri)grädde o kaffe till efterrätt? Wow..snacka matkoma nu alltså. Flis somna som en stock när vi kom hem. Flis söta kusin Emelie var där ikväll. Spelar ingen roll att hon är 16 år äldre än Flis..hon älskar henne totalt ändå. Farmor o jag delade på en vinare. 2½ glas vin en fredagkväll så kommer John Blund fortare än kvickt o slänger grus i ögonen på mig.. Men det var så gott. Tack så mycket. Nu sitter vi här, H o jag. En varsin soffa o tittar på insidan av ögonlocken :) Inte jag dock då jag sitter med min lilla kompis datorn i knät men det dröjer inte för mig heller..Säng säng säng...sovasovasova... Så natti på er allihopa. Nossefin, ringer dig på fm imorgon. Lotta, ha en superduperkul kväll Gumma, krya på dig älsklingssyster *kärlek till er alla* Ballerina, såg att du hade ringt. Ringer dig när jag vaknat till liv imöra. Vickvire o Ullis..jag kommer att sakna er sjukt mycket under dessa 4 kommande veckor..bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0