Min söta Flisiris

Älskar min smulunge över allt annat o det är mysigt att hämta henne från dagis o det kommer en liten kvittrande Flis o rusar mot mig med öppna armar o ropar MAMMMMMMA!!! Jag brukar säga till henne att saker kostar en puss. Tex, vill du se på djungeln? Det kostar en puss :) IDag när jag hämtade henne o skulle sätta på henne kläder så sa hon.." mamma, det kostar puss" Snuttan.. Hon pratar så hon pratar. Klart o tydligt o många många ord i stöten. Hejja smulisen. Imorse kom hon tex in till mig på toaletten när jag borstade tänderna o sa "kissnödig mamma" så klart vi fixade det ögonaböj. Skönt o kunna göra sig förstådd, både för henne o oss.

Kommentarer
Postat av: vickan

Hej!



Ville baratacka för att jag ick åka med dig idag!

kram

2008-10-01 @ 15:51:58
Postat av: mamma

underbart med en sån flis.kram

2008-10-01 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0