Liiite gladare

Vi har haft besök av underbara Josefin, Jonas o Ella-bus på fm. Lite utebus med tjejerna innan de fick mat o lite fika. Jättekul o se er..jag har toksaknat er. Grillning på kilene snart? Det lät verkligen som en kul idé, dags o förkverkliga den tycker jag. Våra kompisar o barnen såklart fick mig på lite bättre humör. Skönt o prata ut med gums..du vet allt du. Tack för att du lyssnade love you! Flis o jag följde med på en liten sovpromenad. El det var min plan alla fall. Flis sa, Soligt mamma, blåser mamma, vänd vagnen nu mamma (för att inte solen skulle skina i ansiktet på henne..),varmt mamma osv. 30 min senare var vi hemma igen. Hon somnade precis till på baksidan o vad händer? Grannen drar igång gräsklipparen el ngt som förde ett himla väsen o då sa flis, VAKEN NU MAMMA! Jaha, kul. Hon fick följa med in istället o somna brevid mig i sängen. 5 min tog det, o gissa hur snörpligt det kändes med tanke o på att vi varit ute på promenad i sömnsyfte... Farmor o farfar dök upp som gubben i lådan, alldeles mycket tidigare än vad jag trott de skulle komma. Jaha...men som sagt jag är på lite bättre humör alla fall. Ska ta en sammandrabbning om ett par timmar..Säger inte så mycket mer om det men jag hoppas att jag blir på mycket bättre humör efteråt alla fall. Jag är ingen surmule som person, så jag vill alltid reda ut saker o ting, men eftersom jag är konflikträdd så är chansen stor att det dras ut på alldeles för länge :( Vi får se. Uppdaterar lite senare om hur det gått. En sak vet jag alla fall. Borde åka till affären o köpa vantar till Flis o ta med till dagis imorgon. MMm får bli så när hon vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0