Lång natt

Flis var ledsen runt midnatt o var otröstlig en stund. Gå o hämta henne sa jag till H som motvilligt gick upp från den varma sängen för att hämta vår tornardo till vår säng. Kan meddelas att jag har sovit så sjukt dåligt sen hon kom över till oss. Hon har legat o tryckt sitt huvud mot min rygg..niiiice. Känns som om jag har legat o balanserat på kanten hela natten o förmodligen är det så. Ska skynda mig till skolan idag så jag hinner få i mig en kopp kaffe innan bilden börjar. Träningsvärken? SKOJA INTE!!! Min stackars röv kommer inte förlåta mig på flera dagar, benen känns som 2 betongklumpar och o efter allt vevande med armarna..jo mina bröstmuskler känns de med om man säger så. Vete fasen hur det ska gå till rent praktiskt att röra sig idag. Det löser sig nog. Regnet ÖSER ner här på ö:a. Vi vaknade av att vattnet slog mot fönsterna. En sån här dag är förenat men ett par bra filmer, te, scones, fruktsallad och under en filt mys. Å ljus.. en massa ljus tända överrallt. Men inte här inte. Jag ska pallra mig upp ur soffan, sätta på lite kläder och hjälpa Flisen med lite kläder o sen pallra oss iväg. Men som sagt, en lång natt ger en låååång dag. Bäst o ta tag i livet direkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0