Kalastime

Min pappi fyller år idag. Hela 56 år har han hunnit bli. Grattis på födelsedagen pappa, kul att du gillade presenten. En superfin stolplykta som ska stå uppe i Letafors. Vilket kalas. Wow, familjepizza o dricka o sen kaffe o Tiramisoutårta. Mumsfillibabba! Magstatus? totaly fucked up såklart. Vad annars? Något som inte är kalas är min vänstra fot, eller rättare sagt typ stortå. Jag räddare min smulis från att ramla, men fick en pallkant på tån istället. ÅH HELL VAD ONT!! Jag var tvungen att smyga undan lite diskret o kolla skadestatus..Inget brutet men det är svullet som grisen o det känns varje steg jag tar. Kikar jag ner på stackars foten här o nu kan jag kallt konstatera att foten kommer att vara i många färger imorgon om jag har otur. Aj.. Mer då? Hm..föreläsning imorgon. Kan bli tungt. Förhoppningar om att det är en bra föreläsning är väl kanske 1 av 2 tummar...Hm..

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe stackare , hoppas tån inte blir värre i allafall ! jo föreläsning känns lite blandat hehe , var ju så längesen vi bara satt still ;D men förhoppningsvis kommer det hjälpa oss att klara den fruktade engelska boken ;D;D Hade bra ses imorgon , kramizz Malin !

2008-10-19 @ 23:04:48
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin

Skrev ett till , är inte min blogg adress som blev i tidigare inlägget, en kompis hade visst sparat sitt på vår dator hehe ;D

2008-10-19 @ 23:06:22
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0