Here we go again..

Åh maaaaan det kommer göra ont i hela mig imorgon. Skojar inte. Hade dansredovisning idag som by the way gick asbra!! Jag tog ut mig i dansen som jag aldrig gjort tidigare. När vi var klara låg jag o tokflämtade på golvet o sen bra stund efter att det var klart. Ja, min kondition är urusel. Riktigt pissusel alltså. Men den slags dans som vi har nu är fantastiskt askul. Kanonbra lärare o bara smittar med en rena gläjde o passion för dans. Vi blev filmade idag. Resultatet får vi se om typ 5 veckor efter vfu. Det har varit en toppdag. Ja, just det. Vi dansade i en trapp idag. Gjorde en snabb skadekontroll på min kropp förrut..låt oss säga att den går i en vacker röd/blå/lila ton på vissa ställen. *aj* Men det var en utmaning o då är jag inte sen på att hoppa på o vara med. Mer då? Flis fick ett skrattanfall när hon fick se mina löv som jag hade målat på mina kinder. Bara peka o skrattade.."mamma målat i ansiktet!!" hahahaha. Å inte nog med det, när vi gick från dagis så tittade hon på mig med kärleksfulla ögon o säger " du är fiiiiin mamma!" Lilla pluttan. Just nu är vi i ett fullkomligt matkoma. Pyttipanna vart det idag med stekt ägg och rödbetor. Nu ligger vi som 2 förslappande sviskon i en varsin soffa o kollar lite Nicke Nyfiken. Mamma..har ett julklappstips till Flis. Värsta bra boktipset. Får ta det nästa gång vi pratar. Nu somnar vi snart jag o flis..dags för lite mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0