Hatar att ha rätt

Som jag skrev igår. Flis kommer att vakna minst 1 gång inatt. Ja, en gång vart det. Ledsen o ropade efter mamma.. bara o ge sig upp o trösta. Just nu laddar jag för en het diskussion på fm. Det kommer inte vara populärt men det skiter jag i. Det här är inte ok o i slutändan, vem bestämmer om vad som är bäst för sitt eget barn? mmm just det. Jag är laddad upp till tänderna o jag tänker inte vara otrevlig el bitchig (ja, jag kan vara sån om jag vill o situationen kräver det)utan i klartext säga vad jag tycker o tänker. Lugn mamma, jag ska inte göra mig ovän med ngn. Men du känner mig, det går en stund innan jag blir arg o när jag väl blir det så exploderar det. Jag är inte arg just nu bara irriterad så därför kommer jag kunna behålla mitt lugn under samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0