hahaha jag är en virrpanna

Jag är en virrpanna. Den allra skönaste förvirrade människan som det ibland funkar för o ibland funkar det...inte. Nu har jag hittat mitt block :) *nöjd* hahaha tänka sig att det låg på precis det ställe som jag hade det sist på!? Jag var bara tvungen o ringa vickevire o fnissa lite över min lätta försumlighet :) Jag bjuder på den.. o min roliga gång med tanke på att röven värker o benen känns tunga. Men nej, ska inte ha fler bebisar nu så min ank-gång berodde inte på att jag är huxflux ûbergravid utan sjuuuuk träningsvärk. Dagens mission o lektion med mysbarbro handlade om att skapa i lera. ASKUL! Lite lagom sisådär o skönt att sitta still en dag..Nu har jag precis haft besök av Vickevire o panikstädat o grejat lite innan hon kom. Tack för trevligt kaffesällskap gumman. Ses imörakväll när jag ska massera S. Nu är det följande som gäller. 1 åka till ica o köpa kvällsmat 2 hämta Flis. Detta inom 30 min. Kanske måste gå typ nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0