Grymt gôtt ös

De 3 skönaste småbarnen i min omgivning heter Felicia, Oliwer och Ella. 2 av 3 var i en lekaprk idag med sina mammor o hade bus för sig. Barn är grymt gôtt ös. Herregud, det går verkligen i 220 eller vad säger du gumma? Men vilka underbara barn. Tack för en fantastiskt skön fm. Trodde knappt mina ögon när gumma sa att kl var typ 12.30. Tiden går fort när man har kul, det är ju bara så. Love to you. Man kan ju börja fundera på hur livet hade sett ut om inte liten flis fanns. Det vore ju ett liv det med, men fantastiska flis är ju det bästa som hänt mig någonsin. Så..utan henne vore det inget liv idag. Trots allt bus o lite hyss som hon har för sig. Finns inte en liten grej som jag skulle vilja ändra på henne. Lilla gumman..tack för att du bjuder på så många skratt och funderingar. Du är en stjärna. Mammi älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0