God morgon alla glada

Trots att kl var lite väl mycket igår när jag stängde av tv´n så känner jag mig utvilad o förhållandevis pigg. Flis vakande vid 7 (lite sovmorgon alla fall) o har precis fått lite välling i sig. Sötaste smulis ska ha fotografering på dagis idag. Lilla hjärtat vad fin hon kommer att vara. Jag var ju till Pricken igår o köpte URSÖTA kläder till henne. Inte så billigt kanske o ja Ballerina..jag tänkte på vad du sa igår när jag pratade med dig..Det ska bli mer åt mig, NÄR jag hittar ngt dvs. Dagisfotografering alltså. Häftigt. Mer då? Har ett tråkigt ärende till bilverkstan på fm. Men det är lika bra att få det gjort. Sen bär det av hemåt o för att ge mig in i böckernas fanatasiska värld. El..ja..ska läsa studentlitteratur alla fall. Det kan ju vara liiiite motigt beroende vilken bok som gäller. Eisner..me don´t like. Men det ska väl gå det med :D Nu är det dags för mammi att göra en smaskig frukost. Tror det blir gröt, rostade mackor och juice idag. Mmmm..åh nu blev jag hungrig så hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0