En riktigt konstig dag

Min dag började 05.30. När började din? Flis har "råkat" trampa mig på min onda stortå ett flertal ggr INNAN det är dags att åka till dagis. Ajjjj... Jag höll på att krocka men gjorde världens manöver o hamnade på andra vägbanan istället för i röva på bilen framför..Detta tack vare 3 snorungar på cykel i åldern typ 9-10 år som bara ger sig ut över övergångsstället utan att se sig för. Jag tryckte ut fejset när jag hade fått ner rutan o skrek ett par väl valda ord. En sak till o jag åker hem sa jag högt för mig själv. Åkte till skolan o hade drama. Drama är skitkul, jag stortrivs, men inte en dag när jag fått vakna 5.30. Så unbelivable supertrött. Bra lektion alla fall. Jag går i en klass med riktiga sköningar. Me like. Lunch..eftersom det inte var jag som gjorde mat igår (mohahaha) så fanns det ingen låda tilövers imorse. Köpte en pasta med skinksås. Sisådär gott, men som man bäddar får man ligga. Det tog inte ens 30 min innan min mage började göra uppror mot all laktos som den fick som lunch. Förlåt lilla mage.. Hell no nu jävlar ska Sara liiiida. Fällknivssyndromet är här o det är skönt att vi slutade tidigare o flis kan vara på dagis till kl 16. Jag ska ta med mig en bok o lägga mig under täcket en stund o se vad som händer. Undrar by the way vad H lagar idag? Mohahahaha. Lovar uppdatering sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0