Dagen

Idag är det följande som gäller. Lämna flis på dagis kl 09.00 (vi har inte börjat klä på oss än..) efter det, ta bilen o åka till norrstrand till min friösr Kattis på Fröken Röd. Har alltid lite panik innan ett frisörbesök o måste toktvätta o "styla" håret lite innan, men inte idag. Jag orkar inte. Jag ska lämna över mig helt o hållet i hennes våld o bara njuta att ngn pysslar om mig för en stund. Sen hem, plocka in lite tvätt o sätta på en ny. Göra klart musikinlämningsuppgiften o skicka in den så det är klart. Förbereda mig lite inför VFu som startar på måndag o håller på i 4 veckor. Har min första samling på tisdag så jag vill vara förberedd o noggrannt planera vad jag ska göra. Det var det.. Mer då, kl är förmodligen dags att nästan hämta flis så jag ska dammsuga lite fort innan det är dags för det. Hämtar flis kommer hem. Har lite utelekbus o cyklar lite på gatan. KL 18 ska vi vara hos farmor o farfar o äta middag. Ingen obligatorisk fredagspizza idag alltså...Men farmors mat är underbar så det är ingen fara med oss egentligen. Kommer hem o snarkar på soffan när kl inte ens är 22 :) yej..äntligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0