Blooood!

Fy i helvete vad det gör ont. Ja, man skulle nästa kunna tänka sig att åka till akuten o bli omplåstrad. Eller..kanske inte. Så här är det. Tänk er följande situation. En flisiris under ena armen, en fleecejacka o ombyteskläder under andra o samtidigt ska du öppna en dagisgrind. Det slutar, kan jag med facit i hand säga, med att det är ett sår på handen. Inte en liten reva som jag först trott..utan ett SÅR o det kom BLOD...O Det sitter mitt på handryggen o gör kanske inte så ont i sig men det svider destu mer..Åh.. (å har mensvärk..bara så ni kanske tycker ännu mer synd om mig..)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, ingen bra dag.

2008-10-02 @ 10:05:06
URL: http://procardia.blogg.se/
Postat av: Sara

Lider med dig! Mest för mensvärken...

2008-10-02 @ 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0