Badbus

Helt superkul både för mig o flis. Vilken fantastisk upplevelse, dit kommer vi åka snart igen. Varm o skön pool, lagom stor o med lagom med folk. Helt min smak. Kände mig faktiskt bekväm i bikini också..Dietandet har gett resultat!! Vi säger så här, bikinin satt betydligt bättre än i sommras. Så skönt, då vet man att det är värt att dieta på vardagarna. Har t o m kommit så långt så att man inte känner direkt för en massa sötsaker, för när jag stoppar i mig nåt blir kroppen sockerhög. Blä. Eftermiddag hos farmor o farfar. Tack för fika o trevligt sällskap! Nu är det kväll i huset o jag ska unna mig ett glas vin (kanske 2)o bara chilla. Förlåt mamma om jag lät kort i telefonen när du ringde förrut. Jag var helt enkelt inte på humör för att prata i telefon överhuvdtaget. Jag har inte svarat i telefonen på hela dagen enbart därför, jag är inte pratsugen helt enkelt. Lite småsur o grinig i allmänhet o jag är långt från att vara den superspralligasnällSara som jag alltid är. Men det är lite helg kvar så det dåliga humöret lär försvinna efter 2 glas vin (hoppas jag).. Så, ja jag är på dåligt humör o nej, jag orkar inte prata i telefon idag

Kommentarer
Postat av: mamma

du kan skälla på mig, det är okej. även om du inte är arg på mig. det gör inget, jag lovar.

2008-10-04 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0