Trasig

Jag känner mig lite trasig. Det låter lite knas kanske.. men så här är det. Halsen är som ett sandpapper o tokvärker när jag hostar, kroppen gör så där förkylningsont/växtvärk/gryyyyym träningsvärk och min underbara feber som kommer o går. Fryser ena sekunden och sen svettas jag som en gris.. Lite trasig som sagt. Nu dricker jag vin, vi har ätit räkor o mumsat avokado o baugette. Sjävklart käraste GT så är vinglas nr 2 enbart för dig :) Kommer över med el-vispen o 60 kr imorgonem. Men ngt som inte är trasigt är mitt sinne för humor o jag måste bara berätta en kul grej. Igår på handledarträffen så skulle vi gå in i oss själva o visualisera vårt kraftdjur komma ut ur en sten..*ja..jag vet men det var SÅ KUL* Vi hade pratat lite om associsationer(whatever)om djur. Tex hungrig som en varg, klok som en uggla, arbetsmyra, envis som en åsna osv.. Min handledare kom på det där med myran. O vilket djur var det första jag såg i min vita lite runda sten (sten i huvudet alltså ingen riktig) Jo, en myra. Näää tänkte jag. Jag är inte en myra. Jag symboliserar mig icke med en myra..nja..Sen dök det en fågel upp i bildfånget. *plopp* sa det i fantastin å en flygmyra kom från ingenstans. hahahaha..fan va sjukt. Jag höll på att börja skratta.. så när vi öppna ögonen igen fråga Mia-Marie vad jag hade tänkt på egetligen.. Grejen var den att utifrån flygmyran så inser jag att jag har humor och och tycker om att ta för mig och agerar utifrån den situation jag hamnar i. Ny grupp, klass eller arbete. Vad är jag för djur? KAMEOLEONT såklart.. vad annars? jag tar seden dit jag kommer utan att utmärka mig för mycket. Gillar att vara bland människor och ger gärna en färgglad version av vardagen. Å då sa M.m "ja..det gör du..men utan att förlora ditt personliga uttryck.." WOW:.är ju toksvag för komplimanger så jag vart ju röd i ansiktet som vanligt o bara kände mig som typ 5 år o ngn fråga vem jag var kär i på dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0