lördag

Lugn dag eftersom Flis inte riktigt är fit for fight. Men hon är feberfri o äter lite alla fall. Jag har varit till mitt nya matställe (Willys) o handlat igen. ÄR återgien en nöjd kund som lämnar bygget. Köpte med halstabletter till goaste gumma som inte riktigt mår bra. Krya på dig älsklingssyster. *kärlek* H grejar. Vad ska man säga förutom att timingen är asdålig, ser ut som hell i MITT kök och svårt att förstå att grejen han monterar in kostar oss en halv förmögenhet. Ok sanning 1. han har betalat 2. det är inte en förmögenhet men fruktansvärt mycket pengar ändå. Det som väntas hända i huset idag är att vi förhoppningsvis får besök av goa Stefan ikväll när vi gör hembakad pizza. Mums. Lugn kväll förutspås i huset. Imorgon inte så lugn dag. Mormor o A kommer hit o äter lunch med oss. Pastagratäng med kassler står på menyn. Sen plockar vi bort lunchen för att förbereda middagen när morfar o C kommer och farmor o farfar. Japp, jag ska gör farsdag middag. Det har blivit lite ev en tradition här hemma. Ska bli mysigt men lite extrajobb såklart. Lunchen idag måste jag bara blogga lite om. KATASTROF! Macdonalds är riktigt vidrigt..nu slutar vi verkligen att handla där. Jag skulle testa en california classic burger. Smakade DRET! Bytte hamburgare med H (han tyckte synd om mig) o fick en macchicken istället..med BRUN sallad. Usch. Totalt osmakligt o äckligt.

Kommentarer
Postat av: Gumma

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig Min Underbara Bästaste Vän & Älsklingssyster. TACK!!! Älskar dig!! Pussa På Flisan å ge en STOR Krya på dig kram

2008-11-08 @ 20:49:27
Postat av: Sara

Gu så duktig du är. Kanske skulle skaffa barn, det verkar sätta fart på alla.



Förlåt. såg inte att du hade kommenterat mitt inlägg. Jo, det var en del att göra, har bara nya dansuppgiften kvar att fixa fast jag har inte boken Barn och dans.



Kramar

2008-11-08 @ 20:50:59
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0