Lilla smulisen

Det var som att jag hade det på känn imorse innan vi åkte. Flis sa, ont i magen mamma. Är det ont el är du hungrig? Hungrig sa hon. Ok, då släpper vi det. Sen kom vi till förskolan. Flis fick vara en stund på en annan avdelning för att det var lite sjukdom hos den personal som skulle börja tidigt. Hon var hjärtskärande ledsen o skrek efter mig. Det gör alltid lika fruktansvärt ont att lyssna till när man går därifrån. Nu är jag i samma hus, men det är inte kul att se o höra sitt barn skrika så efter sin mamma.. :( Runt 10 kom en personal upp från hennes avdelning o pratade med mig o sa att smulisen var jätteledsen o hängig. Ingen frukost hade hon fått i sig o det visade sig att hon inte fick sig ngn lunch heller :( När de ringde efter maten (som hon inte åt..) bestämde vi att jag åker hem med henne istället och hon får vara hemma imrogon med. Jag känner mig lite kluven. SJÄLVKLART vill jag finnas här för smulis som inte mår bra, men jag har vfu också o behöver mina dagar där. Får lösa det praktiska med H när han kommer hem sen. Jobba igen kan jag ju göra under en dag på jullovet. När vi kom hem så frågade jag FLis vad hon ville ha o äta. Inget alls..inget svar el ngt. Välling frågade jag o hon sken upp som en sol. Nästan 3 dl välling slank det ner i lilla tomma magen o sen somnade hon som en stock i mammas säng. Lilla hjärtat <3 Finns inga planer i em. Hade en liten tanke men vi får se vad det blir med det, eller så tar vi en mysfilm-eftermiddag o bara grisar ihop oss i soffan. Mmmm skönt.

Kommentarer
Postat av: GT

Hälsa underbara flis att Bamse & Queen är oxå sjuka!De hostar o snörvlar!!Förmodligen är det Magnums tur i morgon att börja!! Tyvärr!! Krya på er nu ha det gott / GT

2008-11-06 @ 18:48:55
Postat av: mamma

krya på till flis från mormor. kram

2008-11-07 @ 07:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0