Blundar o önskar...

Att regnet bara ska sluta HÄLLA ner..jag är icke sugen på att ta med min barngrupp ut på gården i detta regn. Visst lite lätt regn gör inget.. men vi kommer vara dränkta katter hela drösen..Jag har både regnställ o gummistövlar så visst..bring it on. Men helst inte. Guuud vilken mysig morgon vi har haft i huset. Me like it..no no me lööööööve it. Sambo o jag diskuterade igår vad som ska intas som middag idag..vad sägs om räkor..avokado, baugette, vitt vin och ägg...riktigt myyyyys. Jobbar på söndag dag så vill jag dricka ngt gott så gör jag det ikväll. The diet. Vägde mig idag för första gången på aslänge. Blev lite besviken faktiskt men visst minus nästan 6 kg sen augusti kanske inte är så illa ändå?

Kommentarer
Postat av: mamma

ha det sk;nt i kv'll och njut av ledigheten.

2008-11-14 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0