Åh där vart det stopp

Rakt in i väggen så att säga. Poff tvärstopp! pppffftttffhhh (luften går ur). Har placerat min kropp insvept i min gosigaste morgonrock (kvällsrock, el va fan alround hela dygnet om jag fick välja mitt bästa basplagg). Jag har gjort mitt för denna dagen. ÖRKAR inte mer...Flis vill verkligen inte sova o H vad han? förrutom kommer hem assent o har missat hela eftermiddagen o kvällen i huset? Jo, han går självklart in till henne så jag måste börja om från början..*grr* Nu vill jag dricka min kopp te ifred, sitta o vara småsur för att jag är pisstrött och irriterad för att jag inte fått hälften gjort som jag borde gjort till starten på vfu´n imorgon..Hepp på er..nu skiter jag i det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0