Uppriktigt ärligt

Så är jag riktigt ledsen. Riktigt ledsen för att det är så mycket tjafs överallt just nu. Både här o där.
Vad ska man göra när man är i en gråzon?

Jag har haft ett par trevliga timmar med min goda vän Evelina idag. Jättemysigt och härligt o bara få prata lite med en som kan lyssna utan att döma. Flis var med. Mammas lilla tjej är där jag är. Det är helt fantastiskt.
Vi har så kul ihop och jag ser hur hon växer lite mer dag för dag. Hon pratar så bra o tydligt. Många ord i följd nu. Jag har hört 5 ord i rad, det är inte dåligt för en tjej som inte ens är 2.
Hon är så social och framåt. Är så glad i min lilla flisfis.

Ikväll kommer Josefin,Ella o Jonas hit på lite grillning. Välkomna ska ni vara våra goda vänner.
Blir nog ett glas vin ikväll. 2 på sin höjd eftersom jag ska till VFU´n imrogn så gäller det o vara fräsch.
hep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0