Summa summarum

Vilken dag!
Kom hem tidigare än beräknat och efter jag petat i mig min flytande lunch på 300 ml så la jag mig på soffan och sov i 1 timme lite drygt. Så skönt med tanke på att jag har legat lite minus med sömnen ett tag.
Mycket piggare så bestämde jag mig för att dricka 1 kopp kaffe och sen cykla bort till förskolan och hämta Flis.
Sagt och gjort. Det blåste lite kallt, men skönt med frisk luft och gratis motion. Flis vart såklart överlycklig när hon insåg att vi skulle bika hem.
Ringde gumma o frågade om vi fick komma förbi och det fick vi givetsvis. Oliwer och Felicia busade lite, men mest handlade det om att de ville ha varandras leksaker :)

Väl hemma såg Flis Liza (granntanta) skor utanför dörren och härinne satt hon by herself! Lite oväntat men alltid trevligt.
Sen vart det middag, stuvade makaroner, stekt falukorv och broccoli.
Intressant här är att får flis lägga upp maten själv som de gör på Gryningen så äter hon massor. 4 skivor korv och 2 stora portioner stuvade makaroner. Minus broccoli men hon hade den på sin tallrik alla fall.
Duktig tjej!

Bra dag som sagt, jag njuter så av all tid jag får med min söta lilla tjej. Det finns alldeles för många som säger att de glömt bort småbarnstiden och hur det var när barnen var små. Så ska det inte bli för mig, jag ska ge henne alla möjliga upplevelser och för alltid vårda vår relation.
Ska kolla lite på nätet nu, men hörs imorgon?
hepp

Kommentarer
Postat av: mamma

greanntanta har pratade med morsan, antagligen när skorna stod utanför
din dörr

2008-05-19 @ 22:53:45
Postat av: Vaniljlatte

*Snubblar in*

Vilken rolig blogg. Härligt flyt i texten, dig kommer jag nog läsa mer av :-) Låter ju som en riktigt bra dag det där.. ha en bra natt med :) God natt..

2008-05-19 @ 23:16:39
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0