späckad helg

Shit alltså.. Jag är bara helt färdig idag. Bakis? Nonono.. inte jag inte. Inte efter det lilla jag orkade peta i mig igår. Tack Henka o Anki för en himla trevlig fest.
Pulverdiet SUCKS! Smakar ungefär som den ser ut o jag blir halvt kranky efter ca 2 timmar..Måste måste ha mat. Det är bara så. Men 2 veckor har jag sagt o 2 veckor jag ska fixa. Huga.

Jobbade igår. Så kul. Härligt o se att det händer så mycket när man inte varit där ett tag. Förbättringar gör alla på gott humör.

Kvällen slutade 00.30 inatt.. Jag gick upp 05.55 på lördag morgon så gissa om jag var trött. Är trött idag med men det är en ny dag o Flis är ju inte trött för fem öre så hallå...Bara o bita i det sura äpplet o se glad o pigg ut.
Funderar på att göra en rabarberpaj faktiskt. Det är gott, o dessutom behöver det gallras lite.

Nej, måste klä oss lite o ta oss ut en stund. Flis börjar bli otålig.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0