Problem

Okej. Jag har ett bekymmer. Har inte riktigt lust att avslöja vad det är här, men det man kan säga är att det kan bli lite knivigt att lösa. Men inget problem är beständigt tack o lov. Jag har lite (få, men ändå några) alternativ till att hitta en tillfällig lösning på problemet.

Det är ingen värstinggrej och jag är inte i knipa på ngt sätt. Det är ett bekymmer bara. Har hela dagen på mig att försöka lösa problemet, fler dagar också visserligen, men skönt om det kan lösa sig så fort som möjligt. Min ursprungliga plan..mja inte så bra. Logisik är inte min starkaste sida kan man säga.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe, ringa lite samtal och försöka få ordning i huset efter helgens storkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0