Jaha ja

Ursäkt nummer 2 kommer jag att få vänta på. Förmodligen i all evighet. Men Fine, då vet jag vart vi står.

Det är söndag. Helt fantastiskt väder och värme som heter duga. Just sitter Flis o jag inne o vilar ögonen en stund. Vi ska snart ut på en cykeltur till vänner.
Kanske lite sightseeing, man vet aldrig.
Mycket trevlig kväll igår. Gott grillat och lite gott o dricka kan göra vem som helst på ett gott humör.
Jag har tagit ett tråkbeslut. Jag ska börja banta. BANTA...Hittills har jag bara gått efter min diet o det har ju faktiskt funkat i si som mån..Men Det är ju så att jag har ett par kilo kvar. Vet inte hur eller vad som ska göras för bästa resultat. Måste kolla upp. Hjälp, jag som är så matglad..Tänk bara vilken tråkig måltid med en pulversoppa/dryck...Ojojoj. Men vill man bli fin o få slut på spekulationer om min mage så är det bara o bita i det sura äpplet.

Äpple...Fruktdiet? Frukt är ju både gott o nyttigt.Fruktsallad hitan o ditan? Skulle funka. Värt o tänkas på.
Nu ska det cyklas :)
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0