jippi!!!

Total lycka... har hittat skorna jag ska ha på mig på systers bröllop! Urfina o det var bara kärlek vid första ögonkastet. Inte dyra heller 399 kr. Nu är mitt bröllopskit nästan helt klart för lilla familjen. Klänning o blus till flis, kostym, väst o matchande slips o skjorta till H o min fina vinröda klänning med svart bolero o tokgulliga skor. Jag är så nöjd. Är så nöjd att jag fick hjälpa min mamma också dessutom attt hitta ngt snyggt. Jag som inte har ngn klädsmak annars liksom.
Lovar lite bilder på la familia när vi uppklädda o på glatt humör*S*.
Dags o tentaplugga lite.. ska ju bita i det sura äpplet på onsdag o det är inget annat alternativ än att klara det då.
hepp o schlagerfinaldags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0